Titkársági adminisztrátor

Feladatok:

Községháza adminisztratív és szervezési feladatainak ellátása (általános adminisztráció, telefonos ügyintézés stb.)
Postai ügyintézés, beérkező levelek iktatása ASP rendszeren keresztül, kiosztása a munkatársaknak, kimenő levelek adminisztrálása, határidő figyelés
Statisztikai, szabadságnyilvántartás adatbázisok naprakész vezetése,
Temetőnyilvántartás elektronikus adatbázis kezelése, egyéb irodai feladatok
Földhirdetmények kezelése, közzététele ÁNYK rendszeren keresztül
Partnerek és vendégek fogadása, kiszolgálása Községi ünnepeken, megemlékezéseken
Kapcsolattartás partnerekkel, hatóságokkal levelezés, ügykezelés
Bejövő telefonhívások, e-mailek kezelése
Polgármester tevékenységének támogatása, asszisztensi feladatok ellátása

Az álláshoz tartozó elvárások:

Minimum középfokú végzettség, érettségi
Önálló, gyors, megbízható és precíz munkavégzés
Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség
Magabiztosan MS Office felhasználói szintű ismeretek
Rugalmas és empatikus személyiség
Stressztűrő képesség
Bérezés: Mt. hatálya alá tartozó munkatárs, határozott idejű alkalmazás, várhatóan 3 év időtartamra, Gyes – Gyed idejére.

A pályázat benyújtásának határideje: 2018. május 20.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Kisnémedi Község Önkormányzata, Hegyi Ágnes, jegyző nyújt, a 27/566-008 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:
Elektronikus úton a jegyzo@kisnemedi.hu E-mail címen keresztül vagy postai úton: 2165 Kisnémedi, Fő u 5.